Posejdonov Izazov 2022.

Nakon prošlogodišnjeg PGI 2021., ove godine započinjemo s novim, u malo izmijenjenom izdanju (promijenjeno je trajanje Izazova, izbačene su neke vježbe, ubačene neke nove)

π2022. iliti Posejdonov Izazov 2022. odvijati će se u razdoblju od 01.01. do 30.06.2022.

Pravila Izazova ostaju ista kao i lani. Vježba se svaki dan po poznatom ključu. Pobjednici Izazova su svi koji vježbaju!

Pravila PI 2022.:

  1. PI2022. traje od 01.01.-30.06.2022.;
  2. Bilježite odrađene treninge (javite se Zdravku za Obrazac praćenja vježbi);
  3. Nemojte preskakivati dane, jer će kasnije biti teže;
  4. Ako zbog više sile preskočite jedan dan, nastavite dalje po programu – Izazov traje do 30.06. probajte odraditi što više treninga;
  5. Zadane vježbe, serije i broj ponavljanja možete odrađivati kroz cijeli dan (može i ne mora sve odjednom);
  6. U PI2022. uključite ekipu oko sebe – sve je lakše u društvu;
  7. Vježbe radite u laganom/umjerenom tempu – nemojte se žuriti (nitko Vas ne naganja);
  8. Ovogodišnje vježbe su:
    • Sklekovi – broj ponavljanja
    • Čučnjevi (sa ili bez opterećenja) – broj ponavljanja
    • Trbušnjaki – broj ponavljanja
    • Leđnjaki – broj ponavljanja
    • Inchworm – broj ponavljanja
    • Super plank – broj ponavljanja
    • Plank – izdržaj u sekundama
    • Bipsići – broj ponavljanja
    • Tripsići – broj ponavljanja
  9. Datum određuje broj ponavljanja i serija za taj dan (npr. 01.01. imate jednu seriju po jedno ponavljanje svake vježbe, plank krećete od 30 ili 31 sek i svaki dan dodajete 1 sekundu)
  10. Ovo pravilo postavljate sami

Uživajte, i ne zaboravite:

Dan u kojem ste vježbali je izvrstan dan!

Zdrafucije

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *